7 Eylül 2013 Cumartesi

Eğlenceli Okul Eşyaları!

Ben daha yaz yazımı bile yazmadan kış geldi arkadaşlar... Bende okul hayatımızı eğlenceli hale getirebilecek(ne kadar eğlenceli olabilirse!) eşyalar paylaşacağım,8.sınıf olduğum için pek giremeyebilirim.Bi ara kendi eşyalarımı da paylaşırım.

Çok tatlı kapakları var :) Bende de çeşit çeşit kalemler var :D
Bu kalem kutuları da çok şirin :D Benimkiler neden bu kadar güzel değil?
Evet hala çok tatlılar :D
Bunlar da çok şirin :D 

Okul için pastel ve soft ürünler çok hoşuma gidiyor.
:D
Bu arada bu karakterin adı Rilakkuma.
Defterlerde de zevklerim aynı şekilde :D
Defterlere değişik şekilde resimler yapıştırarak DİY yapabiliriz :D
Ah ah :D Minik not defterleri zaafım :D
Puantiyeli kalemlerden heryerde görüyorum :D
Bunu bu sene yapmayı planlıyorum :D Gerçekten çok tatlı ve ben bıyıklara ba-yı-lı-rım!
Bunun gibi bir çanta hazırlayıp az ders olan günlerde kullanmak istiyorum :D 
Ben kitap okumaya bayılırım :D Hatta yakında size birkaç öneride bulunabilirim,çeşitli kitap ayraçlarına da bayılırım ! Daha önce 1D kitap ayracı yapmıştım,buradan* ulaşabilirsiniz.

Evet,postu kısa kesiyorum ama geri geleceğim,sadece burayı boş bırakmayayım dedim :D Her gün yazmaya çalışacağım,bazen günde 1-2 kere yazarım vaktim varsa zamanlayıcıdan sonraki güne ayarlarım.












1 yorum: