8 Aralık 2013 Pazar

Aksesuarlaar

Karlı ve güzel bir günden merhaba ! Aslında bu kadar sık post atmam bilirsiniz ama atasım vaar :D
Size bu kış havasında sadelikten kurtarabilecek bazı aksesuarlardan bahsedicem :D

Çılgın Hırsız kulaklıklarıııı :D Çok seviyorum :D

Saatli kolyeler klasiktir,kurdeleli yüzükler ve çiçeklilerde öyle bana göre.

Hello Kitty'i çok seviyorum :GFDSGFD

Bu tip zarif kolyeler pastel kombinlerle uyumlu olabilir.

Bu küpe gerçekten çok ama çok güzel.Çok zarif duruyorr.

Kurdeleli yüzükler :D

Bu tip yüzüklerden Kotonda var,çok güzel bence.

Çakmak şeklinde waow :D 

Hiç kimse VS telefon kaplarını beğenmediğini söyleyemez.

Claire's veee kalbimi kazanan eyfel kuleli küpeler.

Şahmeran(?) deniyo galiba bilekten bağlı yüzüklere. Çok hoş duruyor bence.

Böyle cüzdanlar bence çok tatlı duruyooor.

Denizciliği sembole eden aksesuarlar çok hoş duruyor.

Bu küpeler çoğu yerde vardır,kombine hareket katar işte.

Bunu çok seviyorum :D

O değilde desenli olan gerçekten çook güzel.
Buradaki gibi etnik taşlı yüzükler de güzel duruyor.

*Ben buralardayım,postlar sık sık gelir sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder