14 Temmuz 2016 Perşembe

Ürün Yorumu : Avon Vücut Spreyi / Review : Avon Body Spray

   Merhabaaa,uzun zaman oldu diyorum ama aslında o kadar da olmadığını farkediyorum.Hala Faking It yazımı girmedim,aslında o konu üzerinde daha hiç çalışmadım bile diyebilirim.Şu sıralar bol bol oitnb(orange is the new black) izledim,3.sezonun başlarında biraz ara vermeye karar verdim çünkü biraz fazla izlediğime karar verdim.Faking it de aynı şekilde.Aynı anda iki tane yoğun eşcinsellik içeren dizi izlemek biraz baydı açıkcası.Şimdilerde Masterchef'in en sevdiğim sezonu olan 4'ün(2013 sezonu/winner Luca) youtube videolarını izlemeye taktım.Sabah akşam izliyorum doğrusu ve baya da gaza geliyorum :D Bir de bookstagram açtım,açmıştım daha doğrusu onun da adı "secretofadaline" onunla uğraşıyorum fotoğrafları üzerine falan,hayat böyle gidiyor henüz benim açımdan.


Biraz dağınık gözükse,ve yaseminli olanın kapağını kaybetsem de bu genel görünümleri.
100 mller ve ben bayadır kullanıyorum mayıstan beri falan sanırım.İki tanesi 13 lira kampanyası vardı,daha doğrusu tanesi 12 lira iken ikincisi 1 TL indiriminden almıştım yazın çok rahat olur diye ve haklıymışım kendilerini çok seviyorum.
Kendilerini duştan çıkınca temiz vücuda,plaj sonrası,parfüm sıkmadan önce veya sıkmayacaksam parfüm havaya birkaç kere sıkıp sonra içinden geçiyorum.Direk sıkmayı çok tercih ettiğimi söyleyemem hem sağlık açısından hem de üzerinizde kalıcıkları bakımından.
İkisinin de süper kalıcılıkları yok ama üzerinizde hoş bir tını bırakıyorlar,miss gibi kokuyorsun yorumlarını alıyorum insanlardan :D

Fotoğrafların hepsini ayrı zamanda çekme sorunsalı,neyse ki dağınık olduğum için arkaplanlar aynı.
Bu yasemin kokulu olanı,kendisini daha çok kullandığımı söyleyebilirim,hafif kolonyamsı kokusu var ilk koklandığında ve oldukça hafif tınıya sahip yasemin kokusu çok hafif kuruduktan sonra anlıyorsunuz,şuan bileğime yaptığım gibi :)

Manolyayı başlarda daha çok beğendiğim için daha az kullandığımı söyleyebilirim.Yasemin daha çok "go-to" vücut spreyim gibi ama kokularında çok farklılık olmadığını söyleyebilirim.
Manolyayı ilk sıktığınızda daha kolonyamsı kokuyla karşılaşıyorsunuz ama etkisi çok sürmüyor yerini hoş ve yaseminden daha belirgin bir manolya kokusuna bırakıyor.

İkisinden de oldukça memnunum,fiyatları uygun,performansları fiyata göre fena değil ve yaz için kullanışlılar,üstelik şuan indirimde olmaları lazım,bu aralar biraz Avon takılıyorum önceki postum da bu şekilde ama yapacak bir şey yok :D Yakında sivilce ilacı "zoretanin" serüvenimin sonlarına geleceğim ve bundan size bahsetmeye sabırsızlanıyorum. O zamana kadar sanırım postlarım ürün yorumuna ve ojelere yönelik olacak,kıyafet açısından pek postluk durum düşünmedim şu aralar ama yeni fikirler üzerinde çalışıyorum diyelim^^

Yeni postlarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder