18 Eylül 2016 Pazar

Okul Dosyası : Kendin Yap / School File : DIY ( Do it Yourself) (Eğlenceli Okul Eşyaları-2)

Merhabalar,malumunuz birkaç gün içerisinde okul başlıyor,belki ben bu yazıyı yayınlayana kadar belki de başlamış olabilir.Hepimizi okul telaşı aldı,yapılacak işler,hazırlanacak eşyalar,oda,bilgisayar,telefon temizliği blog için post biriktirme telaşı derken hazırladıklarımı bile atamaz hale geldim bakıyorum.Bu sene 11 oluyorum.TM seçtim ama hala oldukça kararsızım,bakalım neler yaşayacağım diyebiliyorum sadece...
Blog istatistiklerime bakarken,hala bugünlerde en çok okunan yazılarımdan birinin 3 sene önce yazdığım eğlenceli okul eşyaları olduğunu farkettim ve o günden bu güne okul adına pek de yazı hazırlamadığımı farkettim.Bunun için hem onun ikincisi görünümünde,hemde daha faydalı DIY projeleri içeren bir yazı ile okul dosyası serisine başlıyorum.Hadi bakalım :)
Eğlenceli okul eşyaları ilk yazıya ulaşmak için tık tık**

Tuvalet kağıdı rulosundan bir DIY projesi daha.Sanırım oldukça açıklayıcı bir fotoğraf,baykuş yerine farklı şekiller de yapabilirsiniz.Deneyebilirim,genelde üşeniyorum ve çok kalemkutum var ama kim bilir? Bu aralar her yer rulo ile yapılan DIY görüyorum,yuvarlak olarak kesip duvara tablo yapmalar,avize vsvs..

Defter süslemesi olmadan bir okul yazısı okul yazısı mıdır? Artık oldukça basit ve her yerde gördüğümüz bir proje.Bende de yaptım,defterin kapağının yıpranmaması için halı bandı(evet bildiğiniz) ile kaplayıp öyle yapıştırdım resimleri,daha dayanıklı oldu.İsterseniz üzerine şeffaf jelatin de yapıştırabilirsiniz ben o kadar kasmadım.

Kesinlikle gördüğüm en yaratıcı depolama fikirlerinden biri.Gerçekte yapar mıyım,yapılır mı tartışılır.Resimdeki gibi döküntü,annenizin elden çıkarmaya,yani atmaya hazırlandığı rendeyi kapıp yapabilirsiniz.Ha maliyeti yok alıp yapsanız da ama özellikle hazırlayacağım bir şey değil şahsen.Hoş annem de görünce çok memnun olmaz sanırım .Teknik olarak çok iyi ama pratikte cık.

Bu sene organizerları her yerde görüyoruz.Hoş kötü bir şey değil tabii ki.Daha organize ve düzenli olduk sayesinde diyebilirim.Ben pek değişmedim,alsam bile güzelliklerine kıyamıyorum.Bir ara sizinle bazı DIY ve satın aldığım güzel okul eşyalarımı paylaşmak istiyorum.Okul zamanlı planlama ve düzen çok önemli.

Pratikte nasıl hazırlayacağımız hakkında net fikrim olsa da oldukça dekoratif gözüküyor.Sanırsam oradaki oyma aracı veya matkap ile hazırlanabilir ama tabii oradaki gibi tam noktada durur mu kalemler bilinmez...

Washi tape yani kağıt bantların kullanım alanı çok geniş.Ben mektup süslemede kullanmak için aliexpress'den sipariş etmeyi düşünüyorum.Defterleri,kalemleri,kağıtları,duvara asacağınız küçük şeyleri onunla yapıştırabilirsiniz.Hem desenleri güzel,normal bant kadar kalıcı veya boyayı çıkaran bir şey değil hem de yapıştırdıktan sonra düşmüyor(?).

Çok beğeniyorum bu tarz pastel kumaşlı,sadece dikiş yazı olan kalemkutuları.Sade,basit ve güzeller.Ben de kendime yapmak istiyorum.Alamayacağım pahalı bir şey falan değil kolayca ulaşabilirim ama,kendiniz için bir şeyi yapmaya emek vermenin ve ihtiyacınızı kendiniz karşılamış olmanın duygusu çok güzel değil mi?

Bu da kesinlikle çok güzel görünen ve yapmak istediğim bir proje.Teyzemin bana 12 yaşımdayken falan yaptığı bir kot çanta var,artık koluma küçük geliyor(haliyle) onun cebini kesip böyle bir şey yapmak istiyorum.Kıyabilirsem tabii ki ama kıyamazsam da evde bol bol yıpramış kot var :D

Bu kalemleri görmemiş olamazsınız:) Bunları elde yapmayı denemiştim ve tabii ki düz olmayan yüzeyde yazamadım.H&M'de satılıyordu bu tarz kalemlerden.Kendiniz yapmak isterseniz washi tape üzerine yazıp ondan sonra da onu yapıştırarak daha kolay olabilir.Kurşun kalem kullanmadığım için tercih etmiyorum.

Organize olmak mı demiştik ? Kesinlikle düzenli insanlar için.Veya,düzenli olmayı denemek isteyenler için demeliyim.Deneyebilirim ama,çok da sanmıyorum açıkçası yapacağımı.Oldukça yardımcı olan ve pratik bir görsel.

Kesinlikle çok çok çok güzel ! Yapmak istiyorum ama,bakıyorum da baya bir işlem var gibi gözüküyor,ben de üşengeç biri olduğum için uğraşacağımdan emin değilim.Denemekten zarar gelmez ama değil mi ? :)

İstek ve önerilerinizi buradan** veya yorumlardan bana ulaştırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder