14 Ekim 2013 Pazartesi

Vans

Her gün bloggerdayım ama hiiç keyfim ya da yazasım yok.Bayramda boş boş duracağıma bari birkaç şey yazıyım dedim,bu hallerim inşallah biter .ss

Vanslar her yerde karşımıza çıkıyor,bende bayılıyorum kendilerine ama vansım yok :D Yeni spor ayakkabı aldım ve ombre converse aldım o yüzden vansları seneye bırakıyorum :D

Converse modasından sonra (gerçi modası asla bitmez ama ) farklı değişiklikler hoş oluyor.Ne o öyle herkesin ayağında converse :D

Rengarenk çok hoş ama ben mor almak istiyorum,sanırım kombinde en az morla sıkıntı çekerim.

Tabi klasik modeller vaz geçilmez,a

Pembe ve neon renkler gerçekten çok güzel ama bunları neyle giyicem ben :D

İki renklileride çok seviyorum,sade kombinlere hava katıyorlar.

Okul vb.için bordo gerçekten uyumlu,bu arada yüzükler :D
Genelde vintage ve pastel tonlarda giyiniyorsanız gerçekten hoş olabilir ama benim bu tonlarda pek parçam yok :D

Galaxy,alınası bir model,çok güzel,eğer Türkiye'de bulursam alabilirim.

Farklı modeller,desenler...Çiçekliyi çok sevdim :D

İşte bu :D Karpuz şeklinde olan çok güzel,şu sıra Hello Kitty'lilerde çok popüler ama olumsuz yönü kombin sorunu.Daha ucuz  olsaydı uymasa da alırdım ama bu kadar para vereceğim şeyi az giymem ben :D

Kızarmış patates :D Evet çok güzel ,en beğendiğim diyebilirim,çok değişik :D

Çiçekli,gerçekten çok seviyorum çiçekleri.Çiçekli elbise,şort,çanta her şeyim var ama Vansıda buna dahil edebilirim :D

Vansın tabanı,telefon kabı şeklinde ve çok tatlı durmuş :D Yine sıklıkla karşılaştığımız ve benim çok beğendiğim şapkası .

Ombre vanslarda çok güzel bence,kombin açısından kurtarıcı olabilir mi sizce?

İşte bu tam benlik,gerçekten.Spor bir model,renkleri sadelikten kurtarıyor,gerçekten çok beğendim.

Amerikan bayraklı vans,amerika bayrağı ayakkabılarda da çok sıklıkla görülüyor ama ben ayakkabılarda bayrak desenini pek tercih etmem doğrusu.

Desenli modeller,yarısı normal,yarısı desenli değişik.Tercih edermiyim bilmiyorum ama sağda alttan ikinci pembeli çok hoş :D

Bu fotoğrafla bitirmek istiyorum,siyah/pembeli olan hem klasik hem de renkli olabilen anahtar bir parça bence.

Renkli bir post oldu,bayram bitene kadar tekrar yazarım belki,Vans ayakkabılar 100-150 lira arasında satılıyor.