6 Ağustos 2012 Pazartesi

Miley Cyrus

                  Miley Cyrus'un birçok resmi bilgisayarımda bulunduğu için aklıma onu eleştirmek geldi.
                  Hem sıkılmaktanda kurtulmuş oluruz.

Bu halini çok seviyorum. Gayet şık duruyor.

Saçlarının bu halini çok seviyorum.Hep böyle olsa keşke :D

Bir kolunun kapalı olma detayını beğenmedim onun dışında güzel.

Saçının hafif sarı olması ona çok seksi bir hava katıyor bence.

Ruhu beğenmedim :/

Çok stylish olmuş bence.

Elbisesiyle ayakkabılarıyla tam bir harika !


Burada saçını hiç beğenmedim.


Çok şirin burada.Gülümsemek herkese yakıştığı gibi Miley'e de çok yakışıyor!

Hepsini çok beğendim ama sarı topuklu uymamış bence.

Miley her türlü çok şeker !

Aa ! Doğrusu ben Miley'e sigara içmeyi hiç yakıştıramadım.

Örgülü saç ayrı bir yakışıyor.

Bluzu sportif bir hava katmış.

                                                                Yine çok güzel !
 
                                      Biliyorum fotoğraflar eski ama ben en çok bunları seviyorum.
                                                    Sorular her zamanki gibi burayaa*
                                                                  Ceyda*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder