25 Ağustos 2012 Cumartesi

Tatiiil ♥

                 Yarın İstanbul'a bir nevi tatil gibi gidiyorum ,tekrar. Ama bu sefer bilgisayarsız. Orada 1-2 post atabilirim belki. Vans (mor), yüzük ve başka eşyalar alma düşüncesiyle gidiyorum ve dönüş tarihim belli değil.
                Bol yenili bir yeniler postu gelecek.Döndüğümde evde yeni bir sürpriz olacak, banyo ve mutfak yapılacak o yüzden çok merak ediyorum dönüşümü :D
               Aynı zamanda 6 kilo vermeyi düşünüyorum .Merak edenler için;
                    Kilom=50 (6 kilo vermeliyim :D)
                    Boyum=1.54
                    Ayak Numaram=36-37 (Vans'ı 36,5 almayı düşünüyorum)

                      ask.fm'i açık tutmaya çalışacağım ve istekler hakkında bilgi toplayacağım =)
                      Benim için FOTON KUŞAĞI'na bakıın :D
                      Neyse daha valizi hazırlamam lazım Öptüm :*

                                                               Sorularr :D
                                                                    Ceyda*

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder