13 Kasım 2012 Salı

New'

     Biliyorum daha Pitch Perfect postunu bile atmadım ama onu atacak kadar vaktim yok yarın Türkçe yazılım var ve bu haftalık yazılılar bitiyor ! Kuzenimle geçenlerde Demirpark'a gitmiştik. Ben birşeyler aldım o da beni bekledi genelde veya korku filmine gidelim diye ettiğim ısrarlara karşı geldi :D Neyse ben aldıklarıma geçeyim.

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Yüz Temizleme Jeli-13.99
Öylesine bir mağaza kat kat üstüne kat kat karışık denediğim oje yakıyor :D Yeni yüz temizleme jeli almam gerekiyordu.Aslında Garnier'ınkini alıcaktım ama vazgeçtim birden bunu daha uygun gördüm.Pembe Greyfutr serisini zaten ne zamandır denemek istiyordum. Hakkında olumlu yorumlar duyuyorum genellikle. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve bu alışveriş daha bile eski düşünün :P  Toplam 1 ay falan kullanınca reviewini çıkartıtım.

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jeli-13.99
Almışken tam olsun dedim :)


Nivea Lip Care Med Protection-4.50
Kullandığım koruyucular hep renkliydi ve uyurken süremiyordum sabah ise çok kurumuş oluyorlardı. Renklileri de okulda sürünce çok belli olmaya başladılar halbuki öyle değildiler ... 4.50 başta biraz fazla geldi ama artık fiyatlar eskisi gibi değil ve fiyatına değer. Kokusu marsmellow gibi ve tapıyorum. Sırf o koku için bile alabilirim. 


İpana Anti Çürük Diş Macunu-7.50
Diş macunumuz bitmişti. Hangisini kullandığımızı hatırlamıyordum ve benimde çok çürüğüm var beğenmeseler bile en azından bana yararı dokunsun diye aldım :P 

Flormar 301 Numaralı Şeffaf Oje-2.00
Ojenin fotoğrafı silinmiş . Okula giderken sürmek için aldım. Yorgun olduğum haftasonları da süreceğim ve böylece annemin "Sürdüğün koyu renkleri çıkarmak için hep yarım saat uğraşıyorsun" dırdırından kurtulurum :D Bence herkeste bulunmalı. Top coat olarak da sürüyorum dayanıklılığını ve kalıcılığını arttırıyor. Ayrıca turuncu ojenin tırnakları sarartmasından korunmuş oluyoruz :D Neyse çok konuştum sonra görüşürüz :P 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder