15 Eylül 2013 Pazar

MTV Video Music Award 2013-Kırmızı Halı-

  Aslında bunu daha erken yazmam gerekiyodu,ama beynim yandı.Bildiğin görüntülerden beynim yandı.Ama malesef yazmam gerekiyor,çok acı gerçekten.En sevdiğim ünlülerden biriyle,ama malesef en kötülerden biriyle başlamak istiyorum.Sahnedeki performans kıyafetlerini ayrıca incelemek istiyorum.


 
Katy Perry :( Leopar desenini hiç sevmem,bu hiç olmamış,üzerindeki altın renkli kelebekler desen daha hiç olmamış.Oluru yok yani.Diş süsü desen,hiç sevmiyorum ! Bu arada elbise Emanuel Ungaro'ya ait.
Selena Gomez en iyilerdendi,en iyi bile diyebilirim.Kendisi bu aralar aynı tonlarda giyiniyor.Kolyesi renk katmış,büstiyeri çok güzel ama bence o aşağıya dğşen parçayla birleştirse güzel olurmuş hgfdj :D Her türlü oluru var,çok güzel.Elbise Atelier Versace.
Rihanna ise hiç öyle havalara girmemiş,arkadan girip kot-tişört oturmuş.Bence ödül törenindeki çoğu insandan güzel olmuş hgrjfdk :D Aksesuarlar falan süper.Harry de çok tatlı :D Bide tabi üzerindeki tişörtte "Rihanna for River İsland" olması tesadüf değil :D
Rita Ora'nın elbisesine anca böyle fotoğraf yetti :D Aslında üst kısmına yakından bakınca detayları falan o kadar kötü değil ama elbisenin devamına bakınca -.- Saçını çok beğendim ama .Elbisesi Alexander Vauthier.
Ben Miley'in Dolce&Gabbana kırmızı halı kıyafetini beğenen nadir insanlar arasındayım.Ben genelde bu tür etkinliklerde tulum-pantalon vb. desteklemiyorum ama Mileye yakışmış.Tabi üzerinde epey bi boncuk olduğundan çok da sade olmamış ghfj :D Zaten bu onun normal kısmıydı,saçına diyecek birşeyim yok ama bence o kadar kötü değil,kırmızı halıda oluru var.
Aslında bu fotoğraf güzel olan fotoğraf değil ama en iyi burada belli oluyor elbise.Bence çok güzel :D Burada değil normalde ,tasarımını beğendim,zaten bilirsiniz ben Lady Gaga'ya bayılırım ! Kötü bile olsa torpil yaparım :D Ama tabi Katy gibi bi fiyasko yaparsa birşey diyemem .Prabal Gurung tasarımı.


Taylor burada çok çok çok güzeldi.Zarifti,saçları çok güzeldi.Bu zariflik için bi fotoğraf daha ekleyeceğim :D Elbisesi Herve Leger for Max Azria.
Bu fiyaskolar içinde çok asil ve tarz durmamış mı ?
İggy Azalea. Emilio Pucci tuvaleti ten rengine yakışmamış bence . 
Ciara'nın saçları güzel ama elbiseye yorum yapamayacağım.Gerçekten Rita Ora'dan sonra bir tüy vakasını görmek istemiyorum.Ben tüyleri hiç sevmem,burada zaten hiç olmamış.Givenchy bile olsa ben beğenmedim :(
Naya Rivera güzel olanlardan :D Elbisesinin markasını bilmiyorum ama harbi yakışmış,giyinmeyi biliyor kadın.
Yine bir güzelin kötü açıdan çekilmiş resmi gfdhj :D Ariana Grande her zamanki gibi çok şirin ama çok tatlı bence,sevdim yani.Kenley Collins tasarımı bir elbise giymiş.


-Evet bu postta kırmızı halı hallerinden bahsettim,epey uzun oldu,ama sahne performansları kırmızı halıdan çok dikkat çekti,onuda bi ara yazarım artık ytrgfdgfd :D




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder