15 Ekim 2013 Salı

Bileklikler

 Post atasım yoktu ama madem boş durdum atayım bari dedim :D Bugün Parıltılı Hayatlar'ı izledim,yarın onun hakkında post gelebilir,bayramınız kutlu olsun :D

Çoğumuz bileklikleri çok severiz,okulda serbest olan tek takıdır kendileri :D "Arm party" tabiri bilekliklerle çok sık karşılaşıyoruz.Ben daha çok tek ve zarif bileklikler takıyorum :D Aynı zamanda basit kombinleri bilekliklerle renklendirebilir ve canlandırabilir,aslında aynısı tüm takılar için geçerli.


Belieberların seveceği bileklik :D Ama bende beğendim,antisi değilim.

Silly Bandz,çok yaygın ama bende yok :D Rengarenk ve her kombine uyuyorlar,ama bazen kaba duruyorlar,bende yok ama alabilirim.

Zımbalı ve deri bileklikler şu sıralar her yerde var,bence hoş duruyor.

Bu bileklik değil :D Ama koymak istedim,bence çok hoş değil ama klasik şort-tişört kombinlerine renk katar.

Bu da bileklik değil :D İnci veya ucunda taş bulunan zarif bileklikler de hoş duru ama bence normal hayatta değilde özel günlerde kullanın,günlük kullanılınca abartı kaçıyor.

Çok güzel yüzükler :D Bu da hoş,ama tabiki böyle bir kombin uygulayacak değiliz çoğumuz,hem Türkiye'de çok ilgi çekersiniz,iyi yönde mi olur bilmiyorum .s

İşte bu tam bir "arm party" çok hoş durmuş,ama ben beceremem grfhjdk :D O değilde orada tam olarak 15 bileklik falan saydım :D

İşte bu benim takacağım bir bileklik,tek,zarif ve anlamlı.Gerçekten güzel bileklikmiş ama :D

Buna gördüğüm andan beri bayıldığım gerçeği > 
Chanel ürünlerle bileklikler çok şirin oluyor ama bilekte kaba ve ağır duruyor bence.

Bir "arm party" daha :D Bence tek bileği donatmak daha iyi,yürüyen bileklik standı gibi gezenler var .s
Gerçi buradaki bileklerin hepsi çok hoş.İki bilekte toplam 16 tane saydım :D

Bu da hoş ve şirin bence. Böyle bileklikleri bulamazsanız sadece charm (o süsler) alıp bilekliğe takabilirsiniz,ben bana olmayanlarda aynı işlemi yapıyorum.

Bu bilekliklerde hoş duruyor ama yürürken çok şıngırdıyorlar :D Ana bence çok tatlılar.

İşte kesinlikle en güzeli bu.Dudak şeklinde,ilginç ve dikkat çekici,bulursanız kaçırmayın derim.

Yine "arm party" :D 26 tane saydım ikisinin toplamında :D Rekor. Sağda en alttaki gibi tahta bileklikler arm partylerde hoş duruyor bence.

Cindirella'dan esinlenmiş, yani " Bir ayakkabı hayatını değiştirebilir" yazıyor :D Bu da hoş.

Bu da güzel ve hoş bence,vintage tarzla iyi gider.

Yine güzel charmlı ama ağır gözüken bir bileklik :D

Burada bileklikler net değil,yüzük net ama yüzükte çok güzel :D Bilekliklerde çiçekli olanı (anlamışsınızdır artık) tam benlik :D

Kolyenin siyah plastiğinde arkadaşımda var,Koton'dan almıştık,ben küçüğünü almıştım,yüzük de güzel burada :D Bu tip zımbalı bileklikler bence çok hoş duruyor :D
Burada bilekliklerde çok hoş bence.Hele üstteki işlemeli ama çok şıngırdarlar :D



Evet,yine uzun ve resimli bir post oldu,daha sonra tekrar görüşürüz :D