9 Aralık 2013 Pazartesi

İzledim:Easy A

Bundan sonra izledimleri sık sık görebilirsiniz :D
Easy A'yi dün izledim ve bugün yazıyorum.
Bütün okula Olive'in bekaretini kaybettiği dedikodusu yayılmıştır,ama böyle bir olay yoktur.Ve zamanla işler çığırından çıkar ama bir anda popülerleşir vs vs...
Yazının sonunda filmden komik replikleri de yayınlayacağım :D
Bu arada filmde Emma Stone'la beraber Penn Badgley de oynuyor :D

Aslında bu Olive'in dönüşümden sonraki görüntüsü.A harfinin anlamı okudukları bir kitapla ilgili.İzlerseniz anlarsınız zaten :D

Aslında tarz olarak bahsedebileceğim pek birşey yok ama film çok güzeldi bence :D
Ve tabi ki bu filmi izlemeyi Ayşe'den sonra düşündüm ve replikleri de ondan aldım :D
Olive'in kardeşi :D
Ben de istiyorum :D 
Ama filmin sonunda çok güzel bir sürpriz vaar :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder