22 Şubat 2014 Cumartesi

Çoraplaaar :D

Evet,kış aylarında ayaklarımız üşüyor ! Olamaz mıı? Ama renkli,değişikli çoraplar giymek bana kışı sevdiren şeylerden biri :D Renk renk,desen desen çorapları çok seviyorum been.

Bunlar çok şirin,çikita muzzz diye bağırası geliyo insanın  frgdshjkkfrd.

Tam kışlık,görünce bile ohh ne güzel giyilir bu çoraplar dedim ben ya,ben ki küçükken yaz-kış çorap giydirilemeyen ben;ilginç.

Bu kurbağalar çok tatlı ki ama ^.^

Bunların çorap değilde şirin terlikler olduğunu bende farkettim :D
Ama araya sıkıştırıversek bu şirinleri olmaz mıı?

Bu çoraplar bizim  artık bloggerlık yapmayan blogger Simay'ımızıın.Amerikan bayraklılar da iyide şu Binalı olan ısırılası değil mi amaa? Primark'tan aldıydı glb.

Bahsettiğimiz bu değildi ama böyle dokulu,işlemeli çoraplar da giyilesi,gerçi buna çamur bulaşınca insan fena sinirlenir fhdjsk

Geyikleri yerim amağğğ.Çok sempatikli olması ??
Bu jartiyer(?) çok güzel değil mi amaaa ??

Çoraplar iyimiiş :FDRFDE

Bu tür siyah ince ama farklı desenlere sahipler çook güzel.

Bu soğuka ateş başı iyi gider :)

Çantanın yapısı da dikkatimi çekti ^.^


Bayılıyoruuum.

Kazak ayrı,çorap ayrı güzeel.

Aslında başka fotoğraflar var flashbelleğimde ama üşeniyorum bir ara bi şekilde atarım post çok uzadı grfhdsjkolpş




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder