29 Mart 2014 Cumartesi

Bakım-Makyaj-Saç

Canım sıkıldı,Survivor başlamadam saçlı falan bi post atıyım dedim.Bu blogu yeni açtığımda,yani 78654930958439 yıl önce saçla falan post isteniyodu :ASDFGHFGDS

Ombre ve renk renk saç trendi asla bitmemeli :D

Ombre demişken,ombreyi tırnaklarda uygulamakta güzel oluyor bence.Gerçi ben pek denediğimi söyleyemem.

Miss gibi kokan antibakteriyel jel :D

Ombre saçlarda lila tonları da çok güzel,aynı zamanda kakül deneyebilirsiniz ^.^

İşte gelecekte deneyeceğim saç rengi,tonuna falan bayılıyorum.
Dağınık topuz hepimizin kurtarıcısı zaten :d

Defilelerde yeni trendlerden biri,beyaz eyelineri farklı bölgelere kullanmak.Açıkçası bence çok yenilikçi bir trend,fazlasıyla beğendim. 
Saçta çiçekli bant olayıma bayılıyorum,bende sıkı örülmüş gerçek papatyalardan vardı ama takmadım ve çürüdü,çok pişmanım :(
Neyse saç dalgalı falan bu bantlar iyi oluyor bence. 
Donut topuz vazgeçilmez,gerçi hiç denemedim :D
Örgü detayı da iyiymiş benden söylemesi :D

Örgü ve dalgalı saçlar,oldukça güzel bir şekilde duruyor bence,çok beğendim :D

Numarası,markası falan belli :D 
Pastel renk tonları ve açık renk simler iyi gidiyor bence.

Kardeşinize falan deneyebilirsiniz hani :D

Eyeliner candır.

Bunların kokularının ne kadar güzel olduğunu söylemeye gerek yok sanırım :D

Bu tip çiçeklerden oluşan saç bantları en iyisi bence,farklı bir hava katıyor,çok seviyorum.

Mısır örgüsü de oldukça güzel duruyor,belli bir uzunlukta olan saçlara.Mesela benim pek uzun değil o yüzden tercih etmiyorum.

Örgü klasiktir,klasiklerden de kolay vazgeçilmez hani.Bu arada yaka detayı iyiymiş.

Dalgalı saçlar klasiktir falan ama artık sıkmadı mı biraz?Bence retromsu dalgaların havası ayrı.

Farklı koku,aroma,çeşitte antibakteriyel jeller,kesinlikle edinmek istiyorum.

Bu el sabunları da iyi,koku tasarım falan :D

                                     
Kokuları ayrı,tasarımları ayrı diyip geçiyoruum.

Pembe candır,gerisi heyecandır ghrfjadsk
O değilde bu rengi de isterdim,bende yeri çoook ayrı.