14 Mayıs 2014 Çarşamba

Coming Soon.

Yakında geleceğim :D
Şimdilik sadece inspiritasyonlarla idare edin :D
Öptüm :)

Bereler çok iyi yaaa.Bazı yerlerde hava hala kötü :(

Summer is coming soon,too.

Evet,biliyorum tumlrda görmüştüm.

Ruh halim : Havuç olmaya çalışan portakal.

Öldür beni,lütfen.

Off bunlar çok güzeel :D
Bilgisayarın rengi de çok iyi,çıkartmalar da ayrı ayrı süper :D

Vaay çok şekil :D

Oha süper .

Anlama bakar mısınız yaa süper !

Ahaha efsanee :D

Ya bunlar çok tatlı hele soldakinin götüü :D
Mıncırırım seni çocuuk!

Yaa ben TVD'yi çok özledim,sınav haftası geçsin hemeeen izlemeliyim,2. sezon 3. bölümde bırakmıştım,birinci sezondan başlamaya cesaretim yok ikinciden başlıyıcam :D
-Söz çok haklı ayrıca.