7 Şubat 2016 Pazar

Nereden Post İlhamı Buluyorum? / Where To Find Post İnspiration ?

Son zamanda bloggerların,yazarların,şarkı yazarlarının,dans edenlerin,resim yapanların,fotoğrafla ilgilenenlerin yani kısacası çoğumuzun problemi olan ilhamsızlık,ilham bulma derdinden bahsedeceğim.

Çoğu zaman bloga yazmak için aklıma konu gelmiyor,aynı şeyleri resim yaparken de yaşayabiliyorum,ne çizsem bilemediğimde birazdan paylaşacağım sitelerden yardım alabiliyorum.

İlhamı sadece internet siteleri aracılığıyla bulmuyoruz.Pencereden dışarıda,bulutlarda,yoldan geçen insanlarda ilhamı bulabilir,o insanların yaşamıyla ilgili düşünceler oluşturarak kendimize bir karakter yaratabiliriz.Yazmayı sevdiğim için bu benim ilhamı bulma yolum.

weheartit en çeşitli gönderiler bulduğum sitelerden biri,hesabımda koleksiyonlar paylaşıyorum.Hesabıma ulaşmak için buradan* Hesabımda back to school koleksiyonum baya popüler bir zamanlar onunla ilgileniyorum bunu da söyleyeyim :D
Yiyecek,moda,kıyafet ve özelliklede makyaj tarzı şeylerde bir çok alternatif ve farklı tarz var,kullananlar nicknamelerini yazarsa takip etmekten zevk duyarım.

Şimdi sırada Pinterest var,bahsedeceğim sitelerin arasında en az aktif olduğum portal bu,bunun nedeni de yemekle ilgili şeyleri takip ettiğimden olsa gerek sjsjjs
Buranın formatı weheartitten daha farklı,burası daha çok blog gibi,yazıları da var ve kesinlikle çok kullanışlı,özellikle yemek konusunda oldukça beni çeken bir site.Kesinlikle aktif olmasam da,takipçim olmasa da belki bir gün sdjfksdofk bana buradan ulaşmak için buradan*


Veee sıra geldi tumblra,çoğunuz biliyorsunuzdur zaten,bilmeseniz bile "paralı" olayını duymamanıza imkan yok jsjsjs En geniş çerçeveye sahip portaldır.Gif,video,yazı,fotoğraf aradığınız her şey burada var.En sevdiğim yerlerden biridir,internet paketimi bitirsede sjsj Buradan bana ulaşmak için tıklayınız**
Sitede çok tatlış yorumlar vardır,yazdığınız etiketlere,özel günlere göre mesajlar gönderebilir.
Aradığınız konuyla alakalı etiketi girdikten sonra,deyim yerindeyse "dünya ayaklarınızın altında"

Tabiki youtube bilmeyeniniz yoktur,kullanıcı adımı vermeyi düşünmüyorum zira anlamı yok zaten blogspot hesabımla bağlantılı olduğu için kolayca bulabilirsiniz.Genelde bazı videoları izleyerek ilham bulabiliyorum,blog yazmaya üşendiğimde çoğunlukla youtubeda takılıyorum,altyazıya ihtiyacım olmuyor.Bazı beğendiğim youtuberlar ;
Shelby Church&hairodynamic(Monica Church)
İsterseniz daha fazla örnek verebilir,hatta yakın zamanda youtuberlarla ilgili bir post atabilirim,takipte kalın :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder