6 Ağustos 2016 Cumartesi

Cumartesi Şekeri*1 / Saturday Sugar*1 TÜRKİYE: GEZİ'NİN ÇİÇEKLERİ

Merhaba , maalesef bir miktar boşladım ve hazırda postum olmasına rağmen yayınlamayı akıl etmediğim günlerden birindeyiz. Bugün size 30dklık keyifli bir MTV belgeseli önerisinde bulunacağım.Umarım beğenirsiniz çünkü benim oldukça ilgimi çekmişti ve aynı zamanda Türkiye'nin farklı tabakalarına değiniyor bu bakımdan çok beğendim.Ara sıra bu tarz film ve belgesel önerilerinde bulunmak istiyorum,düşünceleriniz nelerdir,bana önereceğiniz belgesel ve filmler var mı,yoruma veya bu* bağlantıya giderek benimle paylaşabilirsiniz.


Videoyu bloga ekleme işleminde küçük başarısızlıklar yaşadım,sadece part 1 ve part 3'ü ekleyebiliyorum ama siz buradan* tamamına ulaşabilirsiniz,İngilizce altyazılı Türkçe bir video o yüzden sıkıntı yaratmayacaktır.


Bu videolar MTV'nin "Rebel Music" (İsyan Müziği) belgesel serisi kapsamında paylaştığı bir belgesel.Sadece Türkiye değil Mısır gibi başka ülkelerin de maceraları,dilleri ve tabii ki işin içinde olan müzikten bahsediliyor.
Sadece Gezi değil aynı zamanda Türkiye'nin içindeki "isyan" konulu başka olaylardan da bahsediyor.Ben beğendim,bunu paylaşmamda herhangi bir siyasi amaç,girişim ve yorum yoktur.Farklı görüş sahibi insanların bulumduğu bir belgeseli tek bir görüşü simgelemek için paylaşacak da değilim. Görüş paylaşmak en doğal hakkımız da olsa ben bunu blogumdan uzak tutmak istiyorum.

Yakında görüşmek üzere,Ceyda


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder