26 Ağustos 2016 Cuma

Dizi İncelemesi : Faking It Season 1 (PART 2) / Series Check-up

  Merhaba arkadaşlar,part 1 yayınlandığına göre son hızda devam ederek part 2 yi yazmaya devam ediyorum ki birkaç gün sonra tatile çıktığımda rahat rahat postları kontrol edebileyim. Çok vaktim olacağını sanmıyorum ama güzel bir ritim yakalamışken peşini bırakmak da istemiyorum.Bu yaz gerçekten blog adına güzel düşüncelerim var,umarım hayata geçirebilirim.Bu konuda desteklerinizi beklediğimi söylemezsem yalan olur açıkcası .

Sonunda Shane'in bahsettiğim muhteşem gömlekleri giydiği kısımlara geldik,sonunda.
Liam her zamanki gibi spor takılıyor çünkü Liam Booker olmak...

Kızların tarzının kısa özeti diyebilirim.Amy genelde düz bir kazak giyip birkaç sade aksesuarla işi bitiyor.Karma ise burada çok beğendiğim o güzel omuz detaylı desenli bluzunu renkli ve taşlı aksesuarlarla donatıyor.
Liam zengin olduğu kadar da sanatsal bir karakter.Dizi boyunca onun yaptığı sanatsal eserleri ve çağrışımlarından bahseden sohbetlerle karşılaşıyoruz.Aslında oldukça keyifli oluyor,eserlerde anlam bulma çabaları,ne zaman sinirlense üzülse sanata koşması falan.

Lauren'in oldukça nadiren sade giyindiği bölümlerden birindeyiz.Nude tonlar bu sezon aşırı in in in !
Arkadaki kadın,dizinin neşesi,müdür vekili Penelope tam bir Hester ruhlu.Etnik takılıyor ve kedileriyle beraber yaşıyor.Belkide geleceğim olabilir......
Lauren'in kişiliğinin yansımasını resmen şuan fotoğraflardaki yüz ifadelerinden görüyorsunuz...
Kendisi abartılı kolyeleri kullanmayı seven bir karakter.Yeterince renkli değilmiş gibi onlarla da renk katıyor ama kötü durduğunu söyleyemem,sadece okulda görünce insanın garibine gitmiyor değil.

En sevdiğim kısım Shane ve gömlek kazak kombinleri <3 p="">
Şu tarz duruşa bakar mısınız? En sağdaki sanki biraz fazla renkli olsa ve biraz da "ben gayım" diye bağırsa da (amacım tepki çekmek değil ülkemizde görülecek yüzünden bahsediyorum) ilk ikisi beyler için kışın tam giyilmelik kombinler.Zaten altına düz pantolon giydiği için o kısmı yok.

Hem Lauren hem Shane dedik,bu kısımdan bahsetmezsek olmaz.Çok renkli bir bölümdü , izlerken oldukça keyif aldım,Renkli kostümleri,rekabet heyecanları vs.vs..

En soldaki sanırım en sevdiğim Karma kombini,çoğu trende uyuyor,üzerindeki ipli bluz,çizmeleri kesinlikle çok güzel.İkinci ve üçüncü kombinlerde oldukça benzer.Ve hayır benim de başta sandığım gibi aynı değiller :D Tote bag çok moda,uzun/kısa elbise kullanmayı seviyor ve genelde bluz dahi kullandığında kemer kullanıyor.
 İlk kombinde Amy her zamanki gibi casual,Karma kot ceketini çıkarmıyor dhjhjdfj
Bilekleri kıvırma modası bu sene her yerde karşımıza çıkıyor,ve ayrıca Karma'nın oxforda benzer ayakkabılarıyla çorabına bayıldım.Üstteki kombinden bahsetmiştim Part 1 'de.
Shane'in kovboyculuk oynamaya gider gibi baloya gitmesi ve gömleğinden vazgeçmemesinin de üzerine basarım ayrıca...
Lauren diyorum,partilere süslü katılan tek insan diyorum...

Madem girdik Lauren'a ,onunla da devam edelim.Renkli ve süslü bir Lauren'la geliyoruz karşınıza,kendisi farklı dokular,kemer ve yine süslü bir kolye kullanmış.Bir nevi kendinin tekrarı diyebiliriz. Lisbeth yine elbise,yine çiçekli ve yine tatlış :)

Karma ile devam ediyoruz.Kendisi çok beğendiğim çiçekli bir elbiseyi kombinlerken kemer,kolye ve kot ceket kullanmış.Yaz için ceket biraz sıcak olsa da tam bir bahar kombini olduğunu söylemeden edemeyeceğim.Vee Karme yine oxford ayakkabılarını şirin çoraplarla kombinlemiş,cesaret işi doğrusu çünkü eğer yeterince uyumlu olmazlarsa dalga konusu olmak muhtemel,ben genelde safezone takıldığım için bana uzak ne yazık ki.

Fotoğrafını bulmuşken araya balo "Karmy" fotoğrafı atmazsam eksik hissederim.Keşke Karma'nın saçı yandan toplu değilde şuan olduğu gibi iki yandan da aynı olsaydı....

Biraz daha Karma ve Amy ile devam edelim.Amy yine paçası kıvrılmış pantolon ve şu aralar benim de çok beğendiğim ve tam yazlık olarak düşündüğüm bir ayakkabı modeliyle.
İkinci karenin pek de sık gördüğümüz Karma kombini olduğunu söyleyemem,pantolon giyiyor ve pek aksesuar da kullanmıyor.
Üçüncü karedeki kıyafeti 2.kez paylaşıyorum yakından bir kez daha görün istediğim için.Kemeri,kolyesi,içi boş muhteşem küpesi hepsi uyum içerisinde ve o ipli bluz gerçekten çok güzel.

Lauren'ın fiziğine peplumlu ceketler,bluzler çok yakışıyor.Bu sahnede de tabii ki kemer ve abartılı kolye kullanmış,hafif altın aksesuarlar da "on point"

Genelde Karma kombinlerini incelesek de Amy'yi es geçmek olmaz deyip bu sefer onu mercek altına almak istiyorum :D
Sade falan desek de oldukça uyumlu ve güzel giyiniyor,kombinlerinde genelde bot veya sneakers kullandığını gözden kaçırmadım.
İlk kombindeki sadeliğine fular eklemiş ve aslında baya uyumlu olmuş.
İkinci kombinde en sevdiğim kamuflaj ve bordo bir arada *gözlerinden kalp çıkaran emoji* 
Üçüncü kombinde de düz bir bluz,oduncu gömleği,kolye,deri bileklikler ve en sevdiğim büyük metal detaylı kemer.Bu aralar sanki her yerde büyük tokalı kemerler görüyoruz ?

Lisbeth çok tatlı^^ Puantiyeli kırmızı ve maviyi kesinlikle çok yakıştırmış.
Leilayı pek incelememiştim çünkü fazla kayda değer tarzı yoktu ama aslına bakarsak burada çok güzel giyinmiş,bu sıralar kot ve kahverengi inanılmaz yükselişte.
Lauren'in bu "utanç" kıyafeti kesinlikle çok ama çok güzeldi bana göre,vintage havalar yarattı bende diyebilirim.

İlk kombindeki lila "bralette"i çok beğendim,yine kemer ve büyük ihtimalle tribal desenli etek.İşte yaz kombini !
İkinci kombinde dantel bluz,çiçekli etek kemer ve aksesuarlarla "coachella" havası yarattığını düşünüyorum,tabii ki okul versiyonu olsa da bu tarz dantel bluzler "in"
Son kombinde yine tribal desen,ipli ve etnik,Karma tarzının çoğunu ebeveynlerinden besleniyor desek yanlış olmaz bana göre.

Vee geldik dizinin en önemli bölümlerden birine.Farah'ın (Amy'nin annesi) düğünü!
Amy'nin boyundan direk gelen elbisesini çok beğendim,Lila en sevdiğim renklerdendir ve tam bu tarz ama günlük bir elbise arıyorum,eğer görürseniz bilindik mağazalarda yorumdan ulaşın lütfen ^^
Karma fıstık yeşili ve ip detaylı(çok şaşırttı :D) elbiseyi nude bir clutchla tamamlamış,oldukça güzel olmuş.
Sanırım Lauren'ı ilk defa bu kadar sade görüyoruz,oldukça sıradan bir kombin aslında,nedime olarak Amy'ninkini daha çok beğendiğimi belirtmek isterim.  

Amy ve Karma'nın çılgın dansı milleti çoşturuyor.Tabii ki insanların çok hoşlandığını söyleyemem meselaa ...

....Farah ! Bu danstan hoşlanmadığını ve Lauren'ın bundan ne kadar memnun olduğunu sanırım yüz ifadelerinde rahatça görebiliriz.Gelinliğini oldukça beğendim,fiziği ve güzelliği muhteşem bir kadın kesinlikle keşke kuşağı daha farklı bir materyalden olsaydı saten yerine veya taşlı olsaydı diye düşünmüştüm başta ama kesinlikle çok elegant görünüyor.Ve Amy'nın yeni babası da oldukça yakışıklı demeden geçemeyeceğim^^


Evveeet Faking It 1.sezon tüm kıyafetleri inceledik,biraz da "diziden" bahsetmek gerekirse sezon finali kesinlikle işleri batıran tarzdan ilginç bir finaldi,2. sezon daha hareketli ve yerine tam oturmuş birazdan 2.sezon son bölümü izleyeceğim açıkcası, 2.sezon 20 bölüm yani işim var dersek yalan olmaz. Ama blogumla uğraşmayı,onun için çabalamayı ve bir şeyler yapmayı genel olarak sevdiğim ve zevk aldığım için ben yük olarak görmüyorum,aksine keyif alıyorum diyebilirim.

Sevgilerle,Ceyda
Yorumlarınızı görmekten mutluluk duyarım ^^