15 Ocak 2013 Salı

February Holiday Wishlist*


      Efeniiim geldik wishlistime.


1.Kırmızı jean:İstiyorum.İstiyorum.Deli gibi çünkü bende sadece kot,gri ve siyah var.
2.Kahverengi oje:Markası önemli değil, yeter ki kahverengi olsun.Golden Rose Rich Color'da beğenmiştim bir tane bulabilirsem benim olur.
3.Yağmur botu:Renkli,desenli tabi.Zonguldak aşırı yağmurlu ve bunlarda olmazsa olmazlardan.
4.Bıyıklı kolye: Bıyıklı her şeyin bağımlısı olan benim bir bıyıklı kolyem yok.
5.Telefon kabı:Telefonuma uygun kap bulamıyoruuum !
6.Asker desenli jean:Asker deseninede bayılırım.Lcw'de var,fiyatı uygun,cebi zımbalı .Herşey tam ama bana olmuyor!


7.ve 8. : Açlık oyunlarını bende tadayım diyorum.
9.Kim Takar Salatalık Kitabi:Başka bir Christine Nöstlinger kitabı veya İpek Ongun-Arkadaşlar Arasında da olabilir tam kararımı vermedim açıkçası ama Christine Nöstlinger anlatımına bayılıyorum.İpek Ongun zaten klasik.
10:Tırnak stickerı:Bende denemek istedim.Cosmo City'de normal,üç boyutlu falan vardı.Almak için gittiğimde kaldırmışlar onun yerine takma tırnak ve saç boyaları falan koymuşlar.Almasamda olur.

Evet bu kadar.Artadabilir.İstanbul'a gidersem alabilirim çoğunluğu çünkü burada daha pahalıya satılıyor.Ama gideceğim büyük ihtimalle.Gittiğimde de hediyelerimi alacağım çünkü hediyelerim varmış :):) Geldiğimde büyük bir new postu yapacağım kesin.
Öptüüm*


1 yorum: