9 Şubat 2013 Cumartesi

DIY-1D Ayracı

 
             Öncelikleee;bu postu Gizem'ciğimin istekleri üzerine yazıyorum :D Aralık Ayında Go Girl 1D bilekliği vermişti.Kartonunun üzerinde de resimleri vardı. Ben atmaya kıyar mıyım bu güzelliklerii ???


Farkında olmadan incelerken iyi parçaya ayırdım :D


İlk önce üstteki küçük parçayı kestim. Bu şekilde kullanıyorum.Gördüğünüz gibi çok düzgün kesildi :D Aslında ayraç yapmak aklıma gelmemişti küçük resimleri de kesecektim ama sonra kafamda ampul yandı  DINNN! 

Sonrada alttaki büyük resmi kestim.1.yüz tamamdır. Büyük resim ile napacağım konusunda pek bir fikrim yok.Ayraç olarakta kullanılabilir ama biraz büyük.Aklımda başka fikirler var denersem burada olur.

Burası da ikinci yüz. Bu fotoğrafta üst yüz yine aynı ama olsun :D Sonuçta koyulacak çok kitap var. Olmadı Directioner arkadaşlarıma hediye ederim :D


Sonra da  parçaları kestim.


Ve işte ikiside böyleee :) Severek kullanacağım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder