17 Ağustos 2013 Cumartesi

Selena Gomez Stili

Aslında Selena Gomez yazmak bir süredir aklımdaydı,ama yazmak için sanırım weheartitte dashboardımın onunla dolmasını beklemekteydim.Şu aralar hep stil postu attım daha sonra başka postlar atmalıyım =)
Ben Selena Gomez'i çok severim ve Selenator'um :D
Günlük tarzı,bakınca kendimi gördüm :D 


Sahne kostümlerinde başarılı seçimler yapıyor bence, fotoğraf ne zamandan kalma bilmiyorum ama büstiyerler şu sıra çok revaçta.
 MTV Music Awards'taki bu elbisesi çok tartışılmıştı.Bence elbisesi çok güzel,kimin tasarladığını şuan hatırlamıyorum ama bulduğum an yazarım,çantası,stiliettoları,takıları da güzel,ma sanki kafası çok büyük durmuş :D Yani açsaydı nası olurdu bilmiyorum ama sanki bu fotoğrafla kafası çok öne çıkmış :D
Pembe tatlı bir elbise,çok hoşuma gitti,bir fotoğraf çekiminden.

İşte budur,tişörtü,şortu,takıları makyajı güzel,sanki çok rahat durmuş,biraz daha formal olabilirdi.

Ramona ve Beezus filminin galasından.İzlenecekler listemde olan bir film,izleyince yorumlarımı görürsünüz.Yine sanki fazla "rahat" bir kombinle karşı karşıyayız.Gerçi çok rahat değil ama daha farklı olabilirdi,o tip bir yeleği daha önce Leigton Meester tercih ettiğinde de beğenmemiştim.

Aslında bu tek başına yer almayı hak eden bir elbise ama şuan bu fotoğrafı buldum,bildiğiniz gibi Selena-Demi-Miley çok yakın arkadaşlar.Aynı zamanda üçününde stil incelemesi var bende :D Selena'nın elbisesi çok güzel ama çantası ve ayakkabısı pek uygun değil sanki.Demi'nin bacakları çok garip duruyor,ayakkabının tonunu beğenmedim ama elbise güzel.


İşte bu,en rahat yaz stili.Aynı zamanda da basit tişörtün arkası da çokzelmiş :D
Bu kombinde sanki fazla yazlığımsıydı ama çok hoş gerçekten!Ucundaki tüller olmasaydı ama o zaman çok daha yazlık olurdu,ayakkabılarıda güzel.
Burada elbise hatlarını belli ediyor,çantası farklı olsaydı daha iyi olurdu,ama yakışmış.
Buda güzel,çanta daha farklı olabilirdi,makyajı farklı yapılabilirdi ama yinede güzel.


En güzel fotoğrafla bitireyim diyorum.Bu daha yakın zamanda olmuş,diğerleri eski :D Ayakkabısı farklı olabilirdi ama elbise mü-kem-mel!

Şuanlık bu kadar,fırsat buldukça yazazağım,hergün atmaya çalışıcam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder