28 Ağustos 2013 Çarşamba

Teen Choice Awards 2013

Aslında biraz geç oldu ama güç olmadı gterhıdjk :D

Cory'i kaybeden Lea Michele ile başlayayım dedim.Konuşmasına da buradan* ulaşabilirsiniz ekleyemedim.

Elbisesi çok tatlıydı,hoşumu gitti, üzerinde Cory yazan kolyesi der susarım.Fazla şeker geldi elbisesi,ayakkabılarını net fotosunu bulamadım ama onlarda koyu pembe.
,
Sırada yine Glee güzeli Naya Rivera,ben deri pantalonları dar severim,büstiyeri bir tık daha uzun olsaydı daha güzel olurdu,çantası pek net değil,bişey demicem,ayakkabıları da güzeldi,siyahlığı kırdı,kısaca güzel giyinmiş.

Miley sen napıyorsun? Zaten geçen VMA'da delirdi,onuda tekrar yazıcam.Neyse ,şimdi aslında şöyle bir vamp olmuşsun,iyi olmuş ,ama üzerindeki ol-ma-mış. Hele hele altındaki ayakkabılar hiç olmamış,daha fazla konuşamıyıcam,sen çok bozdun Miley .
Sizi bilmiyorum ama ben Selena'yı pembeler içinde daha çok seviyorum,bu elbise sanki  biraz kadınsı geldi ama yakışmış,oluru var,yaşına gitmemiş sanki diyebilirim anca.Küpeleri açmış sanki rengi ama alakasız geldi,ayakkabıları da görmezden gelerek "bizımlesin" Selena.

Bella güzel giyinmiş,oluru var,yaşına gider mi tartışılır.Ama şöyleki,ünlülerimiz açılıp saçılmışkan o sıcakta haşlanmadı mı onu merak ederim :D

Bridgit güzel giyinmiş aslında,ama çok fazla iddiasız durmuş,sanki beyaz ten rengi elbiseyi kabul etmemiş,daha iddialı olabilirdi ama ben çok beğendim.

Normalde ödül törenlerine pantalon-üst ya da tulumları yakıştırmam ama Nina yakıştırmış,çanta kombinin rengini açmış ama pek hoşuma gitmedi, bu da güzel :D

Lily Collins elbisesiyle Bella'yla uyumlu oldu,fotoğraflarıda vardı yan yana hatta. Bence ayakkabısı,elbisesi,modeli her şeyi olmuş.Ama saçlarını bilemiyorum.

Demi pek olmamış sanki,saçları epey kötüydü.Kıyafeti de pek hoşuma gitmedi.Ayakkabıları ve deri pantalonunun oluru var ama.
Yukarıdakindense sahnede üstüne bunları giymişti,daha bi iyi durdu bak.

Lucy Hale,biricik liarımız,epey şirindi,güzelde sunuculuk yaptı,çantasıda siyah olabilirdi,çok güzeldi.
Ashley,ı-ıh olmamış.Üstü olabilir belki ama ayakkabılar,çanta?Büyüklerin dediği gibi "tekir bekir" olmuş :D Hoşuma gitmedi.
Olmuş,olmuş,favori liarımız,stilini daha önce anlattığımız Shay Mitchell olmuş.Feminen,kadınsı,kırmızı halıya en yakışır tulumlardan birini giymiş,altınada altın rengi stiliettoları çekmiş,pek iyi olmuş,gerçi bu fotoda o kadar iyi değil ama idare edin.
Troian canım,pek güzel ,pek zarif olmuş.Topukları yeşil yeşil,hava katmış.Aslında bunu okumanıza gerek yok,ben buna kötü yorum yapamam.
Aslında iki liarımız daha var yani Sasha Pieterse ve Janel Parrish ama hem çok uzun yazdım,hemde yoruldum.Onları daha sonra kendilerini anlatırken bi yerlere sıkıştırırım,olmadı tek tek atarım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder