16 Kasım 2013 Cumartesi

Gossip Girl Stili

  Aslında daha sonra yazmayın düşünüyordum ama yazasım geldi :D

Lisedeler burada :D Blair'in elbisesi kasıntımsı gibi geldi ama yinede güzel bence.

Blair'in en belirgin stil özelliği rengarenk olması.Kemer ve çantanın uyumu! Serena'nın mavi Channel çantasıda çakzel. 
Blair ve rengarenk paltoları :D Yılan derisi sarı çanta çok güzel durmuş ve yeşil paltoyu çok beğendim :D

Serena'nın elbiseleri-.-  Elbisenin tonu çok güzel ve ölçülü dekoltesi de.

Serena'nın sokak stilide çok güzel,stili zaten güzel :D İlkbahar için güzel kombin aslında,burada kış sert başladı ama soğuk olmayan yerlerde uygulanabilir :D Sade ve şık.

Yine Serena,yine bordo,yine ölçülü dekolte ve şıklık. Aksesuar ve çantada güzel bence.

Yaz stili olarak çok tatlılar :D Blair elbiseden vazgeçmemiş ve turuncu-sarı uyumlu tonların içinde çok şık.
Serena'nın kolyesi özellikle çok güzel,ayakkabılarına ise bayıldım !

Kış stili inspiritasyonumuz da var :D Maviyi kahverengiyle kullanmış ve çok "baskın renkli" olmamak için griyi kullanmış.Ölçülü stillerini seviyoruz Serena!

Yine Serena :D Ceketi kombine renk katmış ve çoook sevdiim.

Bu ne Serena Serena hep dediğinizi duyar gibiyim :D Böyle palto vardı da biz mi giymedik ! Çok güzel.

Vee Chair sahnemiz! Elbise pek belli olmasada efsanedir kendisi.. Blair uygun makyajıyla tamamlamış elbiseyi.

Yine Serena :D Burada "iş kadını" diye tabir ettiğimiz stili çok iyi örneklendirmiş.Deri ve tam uzunluğunda eteği,gümüş detaylı ayakkabıları...Çanta bi tık uzun olsaydı daha iyi olabilirdi.

Gülüşlerii :D Aslında burada Serena'nın saks mavisi muhteşem bir mini eteği vardı ama fotoğrafını bulamadım.Vatkalı simli ceketi çok güzel,Blair'in kurdeleli kırmızı elbisesi ve güzel takılarııı.. 
Chair'ın uyumu .. Chuck çok uyumlu giyiniyor,Blair ise hanım hanımcık ve şık.Hasır tabanlı ayakkabılar ve geyikli eteği çok güzel.

Blair ve Dan... Dan'in saçlarını kesesim geldi.Burada Blair müthiş bir Elie Saab elbise giyiyor,hayatımın elbisesi gibi bir şey bana göre.

Ve yeşil kızlarımız.Burada Blair'in elbisesi daha şık durmuş bence..
Serena'nın elbisesi pek güzel değil gibimsi.Blair'in desenli montu ise çok güzel !!

Serena ve sokak stili.Çantası,mint paltosu ,ekose çorabı ve dizüstü çizmeleri. Çok güzel!

Bu Serena'nın "en iyisi" diyebilirim. Elbise'nin kumaşı,dokusu çok şey anlatıyor.Kesimi de çok güzel.Bayıldım :D Bunu burada bırakmıştım ama sonradan farkettim,AYAKKABILARI NE ÖYLE?

Blair ve desenli bir mont daha :D Gerçi bu biraz "fazla" oldu sanki.Serena'nın mini elbisesinin kesimi ise çok hoş gözüküyor.

Serena sarı mini elbisenin içinde çok güzel duruyor ama Blair'ınki benim mezuniyet için istediğim gibi, ve çok,çok güzel.

Chair... Blair'ın saçı ve makyajı bile mükemmeliyetin ve asaletin simgesi gibi.Elbisesi ve opera eldivenleri de çok güzel.

Veee PARİS KIZLAR ! Bu hatırayla bitirmek istedim :D  Ama Blair gereğinden fazla renkli duruyor,eteği de üstü de çok güzel ama beraber fazlalar sanki.Serena ise çok hoş ve rahat giyinmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder