26 Kasım 2013 Salı

Spor*

Başlığı ne koyacağımı bilemedim ggfdhsjkolkjdfhg :D
Spor yaparken renkli eşyalar çok dikkat çekiyor.
Ayrıca güzel duruyor.
Merkezi sınavdan sonra spora başlayacağıım.

Ye,uyu,oku.İşte benim felsefeem.

Siyah,klasik nike.

İşte bu çok güzeel :D Kapşonlulara kalp fgrdshj

Nike'ın pembe renkli ayakkabılar çok güzel ama :(

Bu tip desenli sporları lcwde ucuza bulabilirsiniz.Hoş duruyor.

Vs hırkaa.Kol detayları hoş.

Ve aynısı gfvhdkm.

Pembee :D

Çok hoş bence.Sade aynı zamanda.

Bordo ve güzzeel.

Böyle renkli bir takım hoş olur bence.

Batman ve Superman tişörtlerini çok severim.Taytlar da hoş.

Supralarda güzeel :D

Güzel bence rengi falan.

Converseler klasiktir ama renklerii?

Tabiki bunları makara olsun diye koydum gfvdcsx


Yine renkli ve hooş.

Çiçekliiiiiii işte benim kalbimi fetheden şey :D

Yine converse.

Yine nike ve yine pembe :D   Benim beğendiklerim genellikle aynı tarz şeylerden oluşuyor.

Böyle stil sahibi bir mataraa??

Hem matara hem üst hemde spor ayakkabı >>
Mint ve pembenin uyumuna kalp.

Mavi ve bordo bağlarr..Çok güzel !

Merkezi sınavım bi geçsin her gün burda olucam :D