6 Ekim 2015 Salı

Room İnspirations/Dekor için İlham !

Sürekli post atamıyoum genelde,takdir edersiniz dersler vs. pek kolay gitmiyor.Lakiiin artık daha fazla post atabileceğimi düşünüyorum çünkü okulumda tablet dağıldı ve şuan ondan yazıyorum,okulda da rahatça bloggera bağlanabildiğim için kolay olacağını düşünüyorum,hazır vaktim varken elimdeki resimlerle bir post atayım dedim.

Burada benim dikkatimi çeken ilk şey yerdeki kalp şeklindeki kilim oldu,bence küçük ama tatlı bir detay.


Artık yılbaşı ışıkları o kadar yaygınkı numarası kalmadı,olsundu. Bıyıklı yastık diy yapılabilir,hoş olur.

Emin olamadığı için fotoğraf asamayan bir kız çizelim şuraya.Plaka asmak gayet güzel,hoş bir olaydır unutmayalım!

Yapmak isteyip yapamayadığım bir diy projesi daha.Daha kolay musadilleri yok değil.

 
İşte buna baya bayılıyorum ,bu tarz kitaplıkların hepsi güzel ve orjinal bence.(Kitaplığı olmayan bir kız...)

Eğer yetenekliyseniz,ki herkesin içinde yetenek olduğuna inanırım,duvarlarınıza çizin,hiç olmadı badananızı kendiniz yapın çünkü eğlenceli.Duvarlarınızı boş bırakmayın kimse sıkıcı bir ortamı sevmez!




Cupcake kumbara komikli.Benim eski kumbaralarım hep camın önündedir zamanında baya tatlı seçimler yapmışım.

Mumun etrafında baya cool lakin alevsiz mum kullanmaya dikkat adsfaddafa

Odada,evde minik arababacıklar bence oldukça tatlı,benim evimde de vitrinde arabalar bol,eniştemin evinde geniş bir koleksiyonu var istek olursa atabilirim.Evinizde bol bol fotoğraf olsun arkadaşlar,anılarınızı saklayın,ama maddesel şeylere de çok bağlanmayın !

1 yorum:

  1. Bir Zonguldak'lı daha.. Ben çok yeniyim ama beklerim esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil