24 Ocak 2016 Pazar

Neden Blog Yazıyorum ? / Why Do I Blog ?

Blog yazma konularım hızla tükenirken yazmakta olduğum yazıların çok uzun ve uğraştırıcı olması ve tatile çıkmam nedeniyle onları yakın zamanda bitiremeyecek olmam beni ilham avına çıkarttı ve tatmin edici bir sonuç bulamayınca da blog challengelardan faydalanmadım desem olmaz,gün gün ve her maddeyi uygulamayı düşünmüyorum fakat bazı maddeler benim için anlamlı olmakta veee bunları da sizinle paylaşmak istemekteyim :))

Yazmak;hissettiklerimi,yaşadıklarımı,düşüncelerimi benim için büyük bir tutku.Her zaman kağıda kaleme yakın olmuşumdur,yakın zaman içerisinde sizinle bazı yazılarımı,doğrudan olmasa da içerikleriyle ilgileri sizinle paylaşmak istiyorum.Hissetmediğim,daha doğrusu hissettiklerimi tanımlayamadığım zamanlarda kullanıyorum bloğumu çünkü burası mentalliğe odaklanmamı sağlıyor ve benim için faydası büyük.
Bir şeyleri paylaşma duygusu bende dağları aşınca sosyal medyanın yeterli olmadığına inanıp blog açmaya karar verdim.

İlk zamanlarda oldukça güvensiz hissettiğimi,adımı,resimlerimi ve yaşımı sakladığımı söylemeden edemeyeceğim ama bunlar geçti çünkü ben artık o birkaç yıl önceki kızdan çok daha farklıyım ve artık halimden çok daha memnunum.
Her ne kadar bu "-A" resmi bir şakada olsa hiçbir zaman blogunu her yerde paylaşan biri olmadım diyemem,ask.fmde blogumu soru olarak sorduğum oldu,insanları buraya yönlendirmeye çalıştığım,bunun uğruna kötü yorumlara maruz kaldığım,başarılı oldum mu ?Tartışılır ama bu yol bana pek çok arkadaş,yoldaş kazandırdı ve bundan pişman değilim.Size benim gibi yapın demiyorum,ki artık ask.fm kitlesi daha farklı yani aynı şeylerle karşılaşamayabilirsiniz bu oldukça doğal,çok kasmayın derim ben.


Biraz amacından çıksada sanırım bu yazıdan blog yazma amacımın ne olduğunu anladığınıız varsayıyorum ve ileriki yazılarda görüşmek amacıyla veda ediyorum ;))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder