4 Şubat 2016 Perşembe

Tarz Alarmı:Deena Abdülaziz / Style Detected:Deena Abdülaziz

Bugün sizlere Arap Prensesi,müslüman kadınlar kötü giyinir algılarını yıkan Deena Abdülazizden,daha doğrusu onun tarzından bahsedeceğim.Kendisini Onedio sayesinde bulduğumu söylemezsem olmaz diyorum.

Kısa saçıyla müthiş bir havaya sahip söylemezsem olmayacak.Parıltılı takımı muhteşem,beyaz çantası,kırmızı ojesi,stiliettolarıyla kendisini oldukça beğeniyorum ve bu fotoğraftaki görüntüsü zihnimde "başarılı bir iş kadını" görünümüyle eşleşiyor.

Bu sefer daha renkli,halter yaka bir bluzla görüyoruz kendisini.Siyah güneş gözlükleri vazgeçilmez,üzerinde mavinin her tonunu yakalamak mümkün.

Bu elbisenin kolundaki o tüle,elbisenin altından verdiği o dokuya bayıldım! Elbise esmer tenine müthiş bir uyum sağlamış,önceki fotoğraftaki mavi bilekliği takıyor ve mavi çantasıyla müthiş bir hava vermiş,gerçi düşünmeden edemiyorum beyaz olsa nasıl dururdu diye ?

Bu fotoğrafta Deena yerine yanındaki kadını görüyoruz,olsun o da gayet güzel ve hoş giyinmiş,şu uzun eteklerden almaya korkuyorum açıkçası bende nasıl durur,gerektiği gibi taşıyabilir miyim diye.Botlarıda ayrıca müthiş kesinlikle bu sezon tumblrda vs. sık sık görüyorum böyle color block botları ve çok beğeniyorum.

Şu Dracula çantası tam bir pop art havası katmamış mı ?Kullandığı aksesuarları da çok beğendiğimi söylemezsem olmaz.

Buradaki çantası da oldukça güzel zaten Deena'nın aksesuarlarını özellikle beğeniyorum çünkü bu onu sıradanlıktan çıkarıyor.

Gri,kürklü,bussines women havasına bayıldığımı soramadan edemeyeceğim.

Bu en sevdiğim kombini desem yalan olmaz,eteğine kesinlikle bayıldım o kadar güzel ki ve ordan çıkan tülümsü şey(?) görmeye alışık olduğumuz bir şey değil ve kombini oldukça uyumlu.she rocks..

Pastel,nude renkler ve beyaz esmer bayanlara oldukça yakışıyor alttaki fotoğrafta da bunu göreceksiniz.

Bu fotoğrafların birçoğu moda haftalarında olması lazım,bebe mavisinin esmer teninde ne kadar güzel durduğunu gördünüz mü?İşte aradığım yeni kan bu.

Bu tarz floral desenler oldukça yakışmış,yanındaki hatunda oldukça güzel giyinmiş,stilettoyu yakıştıracağımı düşünürdüm ama babetleri de oldukça beğendim ve elinde çanta Deena'nın birkaç kombin önceki çantası.

Pastel renkleri Deena'ya çok yakıştırdığımı söylemiştim,eteğin kat kat olmasına bayıldım ve beyazla uyumlu,çantadaki altın detayını oldukça beğendiğimi söyleyebilirim ve bu kombinde siyah ve bilekten altın bağlı stilettoları daha çok beğenebilirdim ama daha formal bir görüntü sağlardı,şuan ki haliyle günlük kullanıma uygun.

Üzerinde ki doğal,natural renkleri oldukça sevdim,tam bir iş kadını tarzı olduğunu düşünüyorum.Üzerindeki haki rengi bluzun detaylarını çok sevdim bunu da söylemek istiyorum :D

Burada aslında Deena'nın üzerindeki yağmurluğumsu şeyi pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim,çünkü deseni hiç hoşuma gitmedi.Yanındaki bayanın üzerindeki geometrik desenli üstü oldukça beğendim.

Şu omuz detayını çok sevdiğimi söylemiş miydim ? Bayılıyorum.Çantada pop of color olmuş,güzel bir görüntü,artık Deena'nın tarzunı anlamaya başladığınızı düşünüyorum ve yakında "tarz alarmı" serisine yeni kanlarla devam etmeyi düşünüyorum önerilerinizi yorum olarak bildirirseniz oldukça mutlu olurum ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder